lørdag den 17. december 2011

New In..

.. my bookshelf + bathroom.
Ved ikke om man kan kalde det New In? :P
Sagen er den, at jeg er hjemvendt fra lækker powershopping. Der blev indkøbt de allersidste julegaver, stjernestrimler og lidt andet pynt.

Tak for en fantastisk juleweekend, buddies :D

Jeg skulle så i Bodyshop med gavekort, og fik købt en Body Butter med lækker mangoduft.. de havde ikke den lille gaveæske, men jeg er meget glad for den. Den bliver uundværlig her i vintertiden :)
Så skulle jeg i boghandlen og bruge et gavekort på hele 290 kr. Mine venner ved, at jeg er en kold røv til at bruge penge og beslutte mig når jeg endelig skal bruge nogle. 290 kr? Jeg fik selvfølgelig ikke brugt dem :P

I stedet solgte jeg de 120 af dem til min mor, som vist skal have en bog til en gave når hun får tid. Jeg brugte de sidste 170 kr. på en bog der er blevet hyldet af mine læsevenner og af hele bloglandet.

Det var selvfølgelig Dødsspillet af Suzanne Collins som jeg glæder mig til at komme i gang med. Hvis bare man ikke skulle læse Sofies Verden 2 GANGE i følge den dumme dansklærer.

God jul og god ferie til jer, der er så heldige.
KNUUUUUS :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!