søndag den 4. december 2011

4. december

Dagens julesang
 

Dagens julegaveidé
Jeg håber det er okay jeg disker op med en masse gør-det-selv julegaver. Dem plejer jeg i hvert fald at være glad for.
Dagens gave er tegnet ualmindelig grimt her til højre - det er et laptop sleeve. Hvis din far (eller mor) har et gammelt, sort omslag til sin bærbare computer, eller du ser et billigt et i butikkerne - så få fat i det!
Find noget snor/garn i en nice farve, og begynd at sy med helt almindelige sting på oversiden. Det tager en smule tid, men det er megahyggeligt!

Gør 4. december speciel
Hvordan får man husket at hygge om hinanden på en grå vinterdag? I dag foreslår jeg, at du kan tage hjem og sætte musik på, hive fat i søskende eller familie og bage lækre havregrynskugler. Dem, I ikke får spist, kan puttes i glas og foræres væk til julegave :)

OPSKRIFT:
Kom 4½ dl havregryn, 2 dl flormelis, ½ dl kakaopulver og 100 g blødt smør i en skål og bland det sammen med en håndmikser. Kom 1½ spsk. vand i og bland det til en ensartet masse.Tril kugler. Stil havregrynskuglerne i køleskabet til de er faste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!