lørdag den 17. december 2011

Julehygge!




Sidste weekend fik jeg rbugt i selskab med mine dejlige sprogrejse venner og veninder. Det inkluderede blandt andet tur på AroS, rigtig meget slik, kortspil, pizza, julekalender, håndboldkamp en gåtur i den gamle by.

I en bager købte søde Isabel (som har bloggen Verden Ifølge Isa) verdens største honninghjerte. Som jeg blev udpeget til at hjælpe hende med.

Se vores forsøg her:

Det kalder jeg julehygge - jeg undskylder på forhånd for mit lettere sindsforvirrede udtryk.

Billedet er også brugt i en julekalender på http://www.cautious.dk/ , hvor en lækker julekalender kører. Tjek Katjas blog ud :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!