onsdag den 21. december 2011

21. december

Dagens julesang


Dagens julegaveidé
Åh nej! Kun 3 dage tilbage at finde på julegaver i! Du har brug for noget lynhurtigt - what to do?
Slap af. Åben Word. Skriv en pæn overskrift med ordene: En hyggedag med MIG!
   Du kan jo, alt efter hvad du lige har overskud til, skrive flere ting på. Skriv måske en tidsplan - her kommer et eksempel.
Kl. 10: Kom forbi til en brunch på adressen.
Kl. 12: Vi smutter i svømmehallen til lidt seriøs vandpjaskeri.
Kl. 15: Jeg giver kakao på café Halløj (undskyld det opfindsomme navn).

Slut af med noget a la 'Jeg glæder mig meget til en sjov dag med dig!'.
Sæt evt. et billede ind. Print. Pak ind.
Og hurra! Endnu en gave reddet - måske var det den sidste for i år?


Gør 21. december speciel
Så fik de fleste (det vil sige mig) juleferie, og det betyder tid til mange flere ting ind i hverdagen. Har du husket at smide julekortene i postkassen, købe gavepapir, pakke juleknaset i dåser og set om malingen på din tantes krus er tørret?
   Perfekt, du har intet at stresse over.

Du kan i dag få pakket julegaverne ind på en hyggelig og flot måde. Inviter en speciel person til at få ordnet de julegaver, du mangler. I kan hjælpe hinanden, og samtidig få sunget med på julemusik, spist pebernødder og sat klistermærker på kortene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!