søndag den 11. december 2011

11. december

Dagens julesang


Dagens julegaveidé
Dagens gaveidé er let at gøre sjov, personlig og glædevækkende.
Køb et basic iPhone cover - du kan købe i hvilket som helst materiale eller farve. Du kan du pynte det med klistermærker, pailletter, tråd (lav sting igennem, hvis det er gummi) og udklip fra aviser og blade som du limer på med klar lim.
   En fin og let og meget billig gave, du fx. kan give til en i familien.
Dagens julegaveidé anbefales til alle med iPhone.

Gør 11. december speciel
3. søndag i advent - jeg håber du har fået en god adventsgave og hygger om familien.
Måske det er tid til at pakke gaverne ind? Her er tips til at få en flot, personlig indpakning.
  • Køb fine poser at putte gaverne i.
  • Prøv at bruge te-præget papir på til-og-fra-kortene, groft papir til gaverne og ægte bånd.
  • Skriv sjove sætninger på gavepapiret - 'Tag mig', 'Den bedste gave', 'Jeg ved godt du kigger på mig' osv.
  • Brug 2 slags bånd samtidig når du binder pakken ind. Det giver en farverig effekt.
  • Brug fine kort til at skrive til og fra-kort på.
  • Pak evt. gaven ind i personens yndlingsavis, yndlingsmagasin eller en plakat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!