mandag den 19. marts 2012

Update on my atmosphere..


Hey peeps :)
Har ligget syg hele weekenden med en grum omgang influenza - feber, hovedpine, hoste, stoppet næse og alt det der. Efter en lang familiefødselsdag om lørdagen brugte jeg søndagen på at gå i romantik-fnidder over Shopaholic-filmen, sove, spise brunsviger og skrive lidt på endnu en kæmpe rapport, som Hr. Lærer mener vi sagtens kan klare. Yeah right - jeg er mega skoletræt!

Jeg tror jeg er ved at slippe sygdommen nu, ellers har den bare at få pakket færdigt og flyttet ud af min krop! Jeg drager nemlig til LALANDIA i morgen klokken 10, og det betyder ingen blogs før torsdag :)
Det er vores hårdt tjente løn for 2 år som skolepatrulje i lyskrydset. Mørkt som lyst, regnvejr, sne, vind og solskin - vi har altid hjulpet folk over i den sindssyge trafik, som altid samler sig omkring skolen. Jeg glæder mig til at bruge 3 skoledage med pigerne i det lune badeland!

Pakningen, fandt jeg ud af, var der flere som allerede havde klaret søndag. Her sidder jeg så.. og gider ikke. Jeg mener - se lige på vejret! Jeg sidder med laptop på lårene og vipper fødderne i solskinnet. Desuden kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvad jeg behøver dernede :P

Kjolen på billedet er en rigtig fin ting fra You'th, som jeg fandt på udsalget i januar, for sølle 75 kr. Jeg tænker meget på at tage den med, for vi skal jo ud at spise om aftenen.. men er den for meget til Lalandia-standard?

No-go eller go-go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!