søndag den 25. marts 2012

Bad days are there, to let you know what a good day feels like..

Som lille var jeg en anti-vandrer. Jeg forlod simpelthen aldrig huset bare for at gå. Hvorfor skulle jeg? Vi skulle jo ikke hen til noget?
Det var kun hvis der var lakridser, rosiner eller is i vente, at jeg betuttet måtte trække i gummistøvlerne og traske ud i en af de store skove der omgiver min by.

Men på en dag som i dag er det svært at lade være. Med alderen er jeg blevet glad for at rende rundt med min lille hund, Fiona, ved min side, og hoppe over træstammer, styrte ned af bakker og glo på ænder. Underligt det først kommer nu :P

I dag har vejret som bekendt været fantastisk solrigt, så jeg smed min vinterjakke i kælderen (omsider - jeg er et værre fryse-menneske) og tog med familien ud på en god gåtur. Det værste ved søndage, plejer for mig at være rastløsheden og følelsen af ikke at have nydt weekenden i fulde drag. Nu er jeg i hvert fald bund-udmattet, og jeg har nydt den varme søndag.

Jeg begynder at gøre min blog en smule magasin-agtig, eftersom jeg gerne vil prøve noget nyt, og altid har skrevet af hjertens lyst på den måde. Jeg mener ikke at der kommer 'Stjæl Stilen' og pinlige historier (jeg er i forvejen en pinlig historie, så det går nok :P) men anmeldelser og anbefalinger osv. Jeg vil prøve at skrive mere til mine læsere, selvom det ikke vil gå ud over hverdagsindlæg og personlig blogging.

Det begynder denne uge, og jeg håber virkelig I vil tage godt imod det. Hvis I efterlader en kommentar med jeres mening, gør det bloggen til et meget federe sted :D

Hvad holder du særligt af ved Lullehs Verden? Hvilke indlæg ser du gerne flere af? :)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes der mangler lovprisninger af din mor :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os se om der er flertal for det.. mor.. :P

      Slet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!