mandag den 5. marts 2012

Just dance - gonna be okay, da du du..

Da jeg kom hjem fra skole i dag var jeg SÅ fyldt med energi, som jeg aldrig har været på en mandag - jeg overvejede at tage ned til fitness eller løbe, men vejret var simpelthen for tissekoldt til at jeg gad :3

Så jeg lyttede til mit musikbankende hjerte og satte Just Dance 3 i Wii'en - det var så fedt at få danset igennem!

Når jeg danser til spillet, bruger jeg den funktion der hedder 'Free Fitness Session' og så danser jeg ellers bare der ud af :P
   Man optjener så nogle små dråber, der er pointene i spillet, alt efter hvor meget du 'går til den'. Ind i mellem, når man når 1000, 2000, 3000 osv. point, kommer den med en sammenligning - fx. endte jeg med at have danset det, der svarer til 45 minutters brystcrawl :)

Bare for at skifte emne: da jeg var på ferie, blev jeg dejlig solbrændt, hvilket måske kan ses på billederne.
Desværre kan brunheden IKKE lide kulde - i hvert fald har jeg ekseptionelt mange døde hudceller efter jeg går ud i kulden igen :(
   Derfor smutter jeg nu op i bad og skrubber kroppen godt i gennem. Hvis nu bare farven ville blive siddende..

Jeg vil begynde at stille et spørgsmål i slutningen af hvert indlæg, så der er flere grunde til at smide en kommentar :)

Hvad er dit bedste tip til at lave sport derhjemme?


2 kommentarer:

  1. Mit bedtse tip til at lave sport derhjmme, ville helt klart være Just Damce (selvom jeg ikke har det)og at løbe rundt i cirkeler inde i stuen, prøv det man blivr træt af det :-), heeey du har glemt at invitere mig til justdance! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry :P
      Det må blive næste gang - du siger bare til, ikke? :)

      Slet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!