mandag den 26. marts 2012

Bloggertræf coming up!

Så er det allerede om 6 dage Viktoria og jeg skal til bloggertræf hos Eey. Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til at møde de kendte ansigter. Og selvom det lyder lidt weird, så bliver bare det at få sat højde og stemme på, noget helt vildt for mig.

Jeg er jo lidt af en læsehest, og endelig skal jeg råbe højt om yndlingsbøger og læseudfordringer (og Hunger Games.. for ingen andre herhjemme vil høre mere om det emne). Det bliver fedt :)

ELF Cosmetics Haul

We Are Owls long scarve
$180 - shoplesnouvelles.com

ELF Cosmetics eyeliner
$1 - eyeslipsface.com

ELF Cosmetics eyelash curler
eyeslipsface.co.uk

ELF Cosmetics makeup brush
$1 - eyeslipsface.com

ELF Cosmetics beauty product
$1 - eyeslipsface.com

Custom Large One Color Short Tail Bow
$9.99 - cheerleading.com


Noget andet jeg vil indvie jer i, er min nylige bestilling fra E.L.F. (eyeslipsface.co.uk). Hvis du er sindssygt hurtig, kan du nå at bestille makeup for minimum 86 kr. inden klokken 10.30. Brug koden POPSHIPEU, så får du fri fragt!

Jeg har bestilt de ting, I ser på collagen ovenfor. Lipgloss, børster, en eyeliner i en skøøøn farve, og lidt andre basic sager. Jeg manglede en hel masse vigtigt i min samling, og E.L.F. er fantastisk kvalitet til prisen. Jeg lover at lave anmeldelser af tingene, når de kommer hjem :)

Skal du med til bogbloggertræffet d. 1. april?
Har du erfaring med E.L.F.? :D

1 kommentar:

  1. Åh, så er det snart! :) Både jeg og alle jeg snakker med, glæder sig også helt vildt. Jeg er sikker på at det nok skal blive hyggeligt på søndag. :) Rebecca og jeg glæder os i hvert fald enormt til at møde jer allesammen og få sludret til den store guldmedalje. :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!