tirsdag den 17. april 2012

I don't want it - I NEED it!

Lærere på min skole er søde. Især når de føler trang til at tage på studietur til Sverige for at observere elever på særligt kreativ skole i STOCKHOLM. Dvs. 8 timers kørsel. Dvs. ikke tid til at undervise. Dvs. HURRAAAAA!
Hvis ovenstående var lidt svært at forstå, så betyder det altså at jeg på fredag har fri fra skole, og derfor bruger dagen på noget meget fornuftigt. Shopping i Field's. Det bliver goooodt <3

Har lavet en collage (for så kreativ er jeg i dag) med inspiration til de ting, jeg må eje her til sommer. Og det var kun inspiration - har ikke råd til hverken Chanel polish til 210 kr stykket, eller Marc Jacobs earstuds.
   Det gule bælte (og den gule neglelak) er en del af mit outfit til min smukke bedstevenindes konfirmation den 12. maj (gisp - det er snart :D) og det er fordi jeg ikke kunne finde noget finere at matche min sorte oneshoulder-kjole og sorte pumps med. Jeg bliver en lille humlebi ;)


Shorts og solbriller.. jeg har nogle mainstream sorte nogle af begge dele, men i år vil jeg godt prøve noget lidt andet. Som lyse denimshorts, høj talje eller ripping. Plus jeg vil prøve brune solbriller af.
Så nu må vi se om Field's stadig står når det er blevet plyndret af 6 shoppingklar tøser - stay tuned hvis I vil se, hvad jeg fik købt :)
Heatwave Musthaves

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!