torsdag den 12. april 2012

Fredagsroooock!

I morgen skal jeg med min søde veninde Emma til den første Fredagsrock i Tivoli :D Jeg har igen i år Wildcard, så jeg kan få fri entré og turpas så ofte jeg vil. Tror det bliver et fedt år koncertmæssigt :P 

Har lavet en fin lille collage via Polyvore til dette indlæg. Det er inspireret af modellens sølv/sort/hvid/shine look, og så selvfølgelig den fine stjerne-krave. Jeg fandt så nogle lidt mere casual måder at bruge looket på, og tænkte at det ville være perfekt til fredagsrock - en lillebitte blanding af det girly/edgy-look, nogen har inspireret mig til :)  

Ellers har jeg planer for de næste Summerpatrol-indlæg. Hvad vil I læse om?
Sommernegle, de perfekte solbriller, himmelske desserter, de bedste strande? U decide :)

Starry Night Rocking by lullehsverden featuring star jewelry

Starry Night Rocking

1 kommentar:

  1. Orgh hvor lyder det fedt, (SNYD)!
    Er nu fast læser på din blog, og håber du også vil blive det på min blog, så du sød!

    xoxo - www.nollenollesblog.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!