lørdag den 9. april 2011

Sorry, folks ;/

Undskyld, honeybees :'P

Jeg har forsømt denne blog i snart et halvt år, og jeg sværger - det var på grund af 3 faktorer.

G.mail - jeg kunne ikke hitte ud af noget med googles email-system, og derfor har jeg opgivet at logge ind på LullehsVerden.

At være ukendt - jeg får stadig ingen kommentarer, men jeg må ud og finde nogen affiliates der kan lokke nye læsere til. En blog uden læsere? Baah..

Og nok den allerstørste synder:
TIDSPRES!!!

Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg har haft et hårdt halvt år, med projektopgaver og lektier, musical osv. osv., som bare hobede sig op omkring mig. Og denne her blog, der faktisk suger et par af de bedrøvede, stressede tanker, har jeg forlagt og forglemt.

Så dette er en ny start, honeybees. Klar til at indvi et nyt, mere AKTIVT LullehsVerden - connect, comment, cooperate :)

// Lulleh/Lærke ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!