søndag den 10. april 2011

Makeup.. hot or not?

Makeup. Vi elsker det, vi hader det, eller vi elsker at hade det. Næsten alle har et forhold til det, og det har jeg også.

Jeg er en foranderlig sjæl, der kan være på grænsen til det poppede med små hjerter og mascara den ene dag, og totalt flippet med nice zippers og masser af farver den anden. Jeg er både til makeup og legetøj. Og så er jeg faktisk også ret dygtig til det.

Når jeg lægger sminken, er det som oftest for at eksperimentere. Engang lavede jeg noget mosaik-agtigt noget over øjnene med 4 farver, rammede det op med eyeliner og gik ud på gaden. Det var grænseløst, de snagende blikke jeg fik. Havde det ikke blot været et eksperiment, så havde jeg nok været en smule ked af responsen.

Min pointe er, at folk har lidt af et ideal, en forventnig til hvad, vi kommer i fjæset. Foundation, blush, mascara og en tyk eyeliner - yes sir! Vilde farver, læbestifter eller mønstre er lidt mere hmm.. Makeuppen er i dagens DK en del af dit samlede udtryk, og derfor nytter det ikke noget at forsøge at opfylde nogens makeupforventninger, når du har lagt op til noget andet i dit outfit.

Og hvad er det så liiige du prøver at sige Lulleh? Jo, dette blogindlæg kunne måske skrives i 10 små ord:

Makeup skal understrege den du er - ikke dække over den!

1 kommentar:

  1. Hej jeg vil bare sige din blog er fed, jeg føgler dig nu, og håber også du vil følg mig ind på min blog :D

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!