tirsdag den 26. april 2011

Please don't kill me..

.. 'cause I'm beautiful.. ;P

Ej seriøst! Undskyld! Undskyld, undskyld, UNDSKYLD fordi jeg har glemt bloggen. Fordi jeg har.. ja, forsømt den. Til mit forsvar kan jeg sige, at det har været en DEJLIG påske!

Jeg har været i sommerhus det meste af tiden, med et enkelt smut til fætters fødselsdag. Det var rigtig lummert, på grænsen til det morderisk varme, og dagens højdepunkt var turen til iskiosken.

(fordi jeg nu har skrevet ordet 'is', kommer resten af dette indlæg til at handle om det!)

Jeg EEEEELSKER is. Om det er hjemmelavet, Ben&Jerry eller ParadIS, så labber jeg det i mig med stor fornøjelse. Jeg har dog også RET klare holdninger: blandt andet rører jeg ikke pistacie-, nødde-, 'slik' (bubblegum, vingummi, bolsje)- og.. GRRR.. VANILJEIS! Pubad. Ad, ad, hvor jeg afskyr den kvalme, søde, fedtoverskyggede smag.
Til gengæld er rigtig, lækker italiensk chokoladeis, lakrids/lime sorbet, frugt- og bæris (det SKAL i så fald være sorbet!) og Ben&Jerry Chocolate Fudge Brownie blandt favoritterne.


Om bare 12 dage står den for mit vedkommende på min KONFIRMATION! Desserten er brownie med hindbær, stracciatella og jordbærsorbet, og jeg vil nu engang helst have den fra ParadIS. Men eftersom min fest er ret dyr i forvejen så vil min mor helst have, at vi køber billig Carte D'Or. Eneste problem: de laver kun flødeis! Hvis det er bæris, så skal det være sorbet, ellers smager det af fedt og ikke af frugt, synes jeg.

(Efter en lille afkølingstur i haven skriver jeg nu videre på dette efterhånden let agressive indlæg.)

Jeg tror jeg stopper mig selv nu, for jeg keder jer vist med min god is/dårlig is kampagne.

 - Hvad er DIN mening om is? :D

1 kommentar:

  1. Haha... 3 dage i træk med hamberryg er måske også liiiige i overkanten, hvis du spørger mig. :s

    Men kan det trøste, så spiser vi lige så kedeligt engang imellem - Det viser jeg bare ikke. ;)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!