tirsdag den 24. maj 2011

J. E. G. D. Ø. R.

Helt enkelt. Mit liv er FORBI!

I dag skete det fantastiske (læs: forfærdelige) at vi fik at vide, hvad vi skulle op i i årsprøverne. Som altid står den på skriftlig dansk og matematik, som kun bliver bedre af, at vi nu har fået lov at bruge computer. Tip-top, når jeg fik skrivekrampe sidste år efter 4½ time i det stegende prøvelokale.


Men med en hver juni følger også de mundtlige årsprøver - ikke lige min kop te. Især ikke når jeg har trukket FRANSK og HISTORIE.

Smag på det. Je prends sommerferie. Je hader l'histoire. Disse, plus lidt andet, indgår i mit franske repetoire.

'amen hvad gir I mig? DræberfagENE, og lige dem af engelsk, geografi, biologi.. ting jeg rent faktisk kan finde ud af!
Jeg er rent ud sagt splitterravende rasende, men kan desværre ikke gøre noget ved det. Jeg må bare synke dybt ned i 100 siders jernalder, danefæ og kongemord. Gud hjælpe mig at nå det på 4 sølle dages læseferie.

2 kommentarer:

  1. For hulen nogle fag da! O_o Det er da bare l*rt med l*rt på at trække lige netop de to sammen. Bah! Føler med dig.

    SvarSlet
  2. Stakkels dig :( hvis det kan være en trøst, trækker jeg også altid de uheldige fag. Glæd dig over det kun er årsprøver :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!