søndag den 15. maj 2011

Frk. Effektiv

Yup, bare kald mig frk. effektiv!


..


.. ved nærmere eftertanke, så PLEASE, ikke kald mig frk. effektiv, det lyder ikke ligefrem fantastisk ;)
Men altså, jeg har nået en hel masse i dag, synes jeg selv:

Mit værelse, der før var et bombet lokum af gaver, telegrammer, huskelister, roser og poser er nu pænt og ryddet. Det eneste der ligger på bordet, er de ting der skal byttes :)

Jeg har været nede i kirken og synge - 80 kr. i kassen, og jeg holder kristendommen ved lige!

Jeg har lavet lektier for hele ugen!

Jeg har skrevet takkekort :D

Jeg har fundet ud af hvilken musical, jeg vil se i London (Chicago - glædelse!)

Måske er det ikke ligefrem fantastisk at høre om min hverdag, men så må I jo skrive. Jeg vil slutte af med tidens mest nuttede video, som I bare må se før I dør. All you need is love.


Credits: Google, Youtube

1 kommentar:

  1. Jeg var også lidt spændt, men synes faktisk at de gjorde det rimeligt.
    Engang imellem savnede jeg lidt det gamle plot og personerne, men det var faktisk en flot film, selvom den var lidt "udenfor" de fire.
    Penelope har aldrig rigtig sagt mig det store - Hun gjorde det ok, men jo - Jeg kunne også bedre lide Knightley må jeg indrømme. ;) Og end en person som hendes rolle jo var, bare slet ikke ville passe til, i denne sammenhæng.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!