onsdag den 4. maj 2011

Det er egentlig underligt


Tag jer ikke af hende spasseren på billedet - jeg kender hende IKKE!

Men herre-fantastisk, min uge indtil nu! Mandag er normalt en rigtig øv-dag at starte på, eftersom den byder på mine absoulut yyyyyyndlingsfag (læs: NOT) helt til kl. 14.35: matematik, geografi, og guess what? MERE MATEMATIK!
Jeg var så heldig i uheld, at min tandlægetid desværre faldt i skoletiden, så jeg smuttede efter geografi - NAJS!
Tirsdag blev vores lærer indkaldt til akut møde, så hvem tror I slap for fysik, og fes hjem klokken 12.10?
   Og så i dag: vores engelsk lærer var på kursus, og ville ikke slæbe os igennem en dræber-vikartime. Så fri igen før tid - denne gang klokken 13.40! Jeg skulle jo faktisk tage til forfatterkursus inde i Herlev, så jeg ville lige tage ned og købe ind, og så tage toget som jeg plejede, men så ringede læreren og meldte sig syg. Så udstyrede man Lulleh med 4½ times fritid, som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til noget.

Og undskyld, kære læsere - jeg gjorde det utilgivelige, og ringede til min mor. Og hun sagde, at hvis jeg ikke snart lavede den fysikrapport, jeg havde for til på tirsdag, så var der ingen jordbær til dessert! :O (kontant afregning, siger jeg bare.)

Note: jeg burde nok have lavet den før, eftersom jeg har 8 minutters fritid i disse dage op til konfirmationen. Og det gjorde jeg - ros til mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!