mandag den 14. maj 2012

Isabels konfirmation

I lørdags blev en helt speciel pige konfirmeret, og jeg fik lov at være med på meget af hendes store dag + natten efter :)
Der blev spillet kort med fætrene og Vera :)
(læg mærke til hendes smukke hår :D)


Vi skulle lige teste blitzen, inden vi gik ud og tog billeder i den smukke have ved Asminderød kro. Jeg hoppede lige ind med et moronface - kameraet fokuserede som det skulle, og billedet er perfekt som coverbillede på facebook, hvor man kan klippe min andemund af :P
Feeling lucky <3
Isabel og Frederikke kører i en nice bil til fotosession :D
Se lige bort fra stonefacet, og bemærk min frisure.. det blev meget pro-looking, da jeg var færdig med det. Tutorial, anyone? :D

Efter konfirmationen tog vi til en lille reception hos dem, hvor der var en masse mærkelige frugter, Vera og jeg selvfølgelig skulle smage - nogle bedre end andre!
Så var det endelig tid til festen på Asminderød Kro, hvor der var fantaaaastisk mad! Super hyggeligt sted, håber jeg kommer der en anden gang :)
Der var masser af søde taler og sjove sange til den fine konfirkvinde, og jeg fik også holdt min tale til hende, selvom jeg var meget nervøs :s
   Men heldigvis blev hun rigtig glad for både talen og gaverne (en scrapbog og en parfume) og jeg tror hun havde en rigtig god dag :D

Hvis de bliver lagt ud, skal I få flere billeder, evt. også af mit outfit og min frisure!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!