onsdag den 8. februar 2012

Through my rise and fall you've been my only friend..


Shit, hvor er der run på for tiden!
Jeg har simpelthen så mange ting at tænke på, både med 2 kæmpe skolerapporter, praktik, ferie, fastelavnskostumer osv.!
Men jeg har heldigvis gode venner og ting at se frem til, så jeg kan komme igennem denne sidste uge inden VINTERFERIEN! :D

Desuden skal jeg lige fortælle jer, at jeg har forstuvet lillefingeren, og den er ret hævet og nasty. Derfor kommer der nok lidt korte indlæg, da jeg næsten altid skriver på computer med lillefingeren :/

Sååå.. hvad skal jeg fortælle?
Måske at..
.. jeg skal til fastelavn være Fedronning med Viktoria og Dilara fra klassen :)
.. jeg er officielt tilmeldt Eey's og Rebecca's bloggertræf!
.. min 'Readerchallenge' kører udmærket her i 2012!
.. jeg skal til Egypten her i uge 8!
.. jeg fik en PRAKTIKPLADS! I et konditori! Hvor jeg skal møde..

.. 6.30. Seks-FREAKING-tredive. Bear over with me!

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er du sej! Synes det er så sejt at du blogger når du er så ung! Håber det er okay jeg kigger med! :)

    Jean P.

    http://by-misterjoe.blogspot.com/

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!