fredag den 10. februar 2012

Fastelavn, ferie, forventningens glæder..

Yes! Så er vi ovre på den anden side - den side vi kalder vinterferie!
Tillad mig et øjebliks jubel -

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

I dag har vi på min skole fejret fastelavn, allesammen, og vi var rigtig mange udklædte i min 8. klasse. Jeg nævner i flæng de siamesiske tvillinger, elefanten, feprinsesser, dragqueen, goth, hippie, turister og muslimsk kvinde (med burka og det hele)..
   Det var som altid fucking sjovt, selvom vi er 14-15 år og får slået tønden ned inden alle har fået deres tur. I år gav klassekassen slik for 200 kr. - og man kan altså få seriøst meget slik for den sjat penge! Har aldrig spist så meget matadormix på en dag.. plus addictive-cookies, chokoladekage, fastelavnsboller, Dumleslikkepinde, Toffife og kakaomælk. Ja tak!

Mit kostume var som sagt en fedronning, og jeg blev kåret som bedste udklædte med Dilara og Viktoria, hvilket resulterede i endnu mere slik. Hello løbetur - jeg tror vi snart må mødes igen..

Billedet får I lige her:

Nu står den for mit vedkommende på 7 dages vinterferie med veninder og en sur bunke lektier, og derefter 7 dage ned til 28 grader i Egypten. Ja tak!

PS. Jeg tænkte på, om jeg skulle lave en video om min hudplejningsrutine? Jeg går ret meget op i at passe på sin hud, og hvis nogen vil have lidt inspiration til gode produkter og metoder (og ikke mindst produkternes rækkefølge, som i starten for mig var en by i Rusland!), så giv lyd derude fra blogland. Jeg gider godt :)

1 kommentar:

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!