fredag den 17. februar 2012

Drager til Hurghada!

Halløj i blogland!
Jeg tager til Egypten fra imorgen til næste lørdag - det vil sige 7 dages stilstand på bloggen.. eller hvad? :)
For jeg planlægger netop nu en 3 indlæg til jer læsere som savner lidt læsestof efter vinterferien, så helt tomt bliver her ikke :)


I dag var jeg hjemme fra overnatning + forkælelse hos mormor klokken 12.30, og efter lidt frokost begyndte jeg mine ferieforberedelser. Der skal findes læsestof til de 5 timer i flyet, penge skal hæves og veksles, podcasts skal downloades til min trofaste lille, grønne Nano, som skal med på turen. Nu står tasken og gaber efter sko, bøger og toiletsagerne, som er det sidste der mangler.

Så fik jeg også lige overført alle billederne på mit kamera, så get ready for billedspam når jeg kommer hjem - der er plads til 950 billeder nu!
(Hvis den ellers gad slette de gamle.. aaargh, der bliver ved at stå "Slettet 1 ud af 212" på skærmen D: )

Må alle komme godt i gang igen, eller måske endelig kunne nyde lidt fridage, nu hvor solen er kommet. Vi ses snart igen!

PS. Den lille cool gut på billedet er min bror, Anton, klar til afgang! :)

UPDATE: "Slettet 2 ud af 212"..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!