fredag den 14. oktober 2011

Idrætsdag

Jeg er så stolt af mig selv!
I dag er det Action Friday, også kendt som skolernes motionsdag. Normalt årets sorte dag for mig - men i år gik det forbløffende godt :D

Jeg har trænet siden august, først til Kvindeløbet den 4. september og nu til idrætsdagen.

Jeg løb sammen med min veninde Rebecca der er en MEGASEJ løber, skulle jeg hilse at sige. Vi løb begge de 10,5 km på 1 time og 18 minutter sidste år.. og gæt lige hvor hurtigt det gik i år!

1 time og 2 minutter!!!!

For nogle er det måske ingen bedrift, men jeg er bare så glad og lettet. Vi gjorde det - selvom mit knæ gik af led, selvom vi løb til den forkerte tidtagning og selvom vi var nødt til at gå lidt. Vi fejrede det selvfølgelig med kage og sodavand. Hvem sagde sund? ^__^

Jeg ville lige hilse inden turen går ned over Sjællandet til Lalandia - wooohooo!

Deltog du i idrætsdagen, og hvordan gik det? :D Rigtig god efterårsferie alle sammen!

1 kommentar:

  1. Vi har også haft motions dag, vi havde så 2 og en halv time, der løb jeg 10 kilometer. I starten løb/gik jeg med de små fra 0. klasse det gik der så 40 min. med. Jeg havde også ondt i benene og i ryggen og jeg skulle på toilet. Synes at det er ret flot klaret af mig, i skulle også spise.

    //Anne
    Annebiebermunk.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!