tirsdag den 11. oktober 2011

Halloween på Coolstuff!

Efter en mindre pause fra bloggen starter jeg nu ud med et indlæg for http://www.coolstuff.dk/, der i øjeblikket har en rigtig nice Halloween-afdeling.

Jeg har fødselsdag her op til gysenes dag, nemlig 26. oktober, så jeg har faktisk utrolig sjældent haft fødselsdage uden den mindste snert af Halloween. Der har selvfølgelig været klassefødselsdage med udklædning og tema, familefødselsdage med græskarchips og flagermusekage osv., så Halloween står mig meget nært.

Jeg synes det er en sjov tradition; så pyt med at folk siger det er 'åh så amerikansk', at vi jo har fastelavn osv. - hvornår blev det forbudt at låne, afprøve, lære om hinandens traditioner? Det sker jo hele tiden i musikkens verden og gastronomien.

Desuden; har man hørt bare én lille hekseudklædt pige stå og sige 'Slik eller Ballade' efterfuldt af et af de der hjertesmeltende fnis, er man klar til at gå i gennem ild og vand for Halloween. 

Jeg viser herunder et par gode idéer hvis du skal shoppe på Coolstuff her op til Halloween - tro mig, du kan skræmme livet af dine gæster med et par af de her sager :D

Voodoo-knivholder, 825 kr.
Ingen kan sige hvem designeren har tænkt på da denne elskelige, grumme sag blev skabt. Ingen kan sige hvem du tænker på, når køkkenknivene får ny holder!
Gætter på den midterste kniv har været en særlig smertefuld affære..


Slikpinde med rigtige (!!) insekter - 23 kr. pr. styk
Et ord - aaaaaaad! Her har du ægte, døde insekter støbt ind i sød bolsjemasse. Jeg er nok den ultimative krybhader, og jeg er indehaver af jordens giftigste insektspray. Jeg ville nok ikke købe de her til mig selv.. måske blot overraske en heldig ven.
Muahahahaaa!
*fyyyh, Lærke, ikke give læserne gode idéer!*

Blodenergidrik - 10 stk. 39 kr.
Her har I den, Twihards. Bliv som jeres højtelskede Edward, Jasper, Emmett, Carlisle (jojo, jeg følger skam med) og drik BLOOOOOOD!
Dette er en slags farvet juice med en frisk frugtsmag (ingen grund til kvalme), der klart giver attention uanset hvor du er. Spild lidt på kinden - uuh, det giver skrækpoint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!