onsdag den 26. oktober 2011

I dag er det Lærkes fødselsdag..

.. hurra hurra hurra!!
Egentlig hader jeg at få sunget fødselsdagssang, fordi det er temmelig pinligt, men min klasse gør det bare til en rigtig sjov oplevelse :D

Jeg fik nogle rigtig gode gaver her til morgen, af min mor og far. Mine søskende er ret små, så jeg har fået nogle søde, kreative ting af dem. Hjemmelavede gaver er så hyggelige!

Mit kamera har jeg glemt et eller andet sted, men heldigvis findes nogle af gaverne som billeder på nettet. Jeg fik..

Just Dance 3 til Wii - jubii! Der skal danses igennem på fredag..

The Sims 3 - Lev Livet. Uuh, den glæder jeg mig til. Hjemmevideo, dimissionsfest og træhule til mine simmere? Det bliver fedt!


Oilily pung, størrelse S i mørkegrøn. Love on that - jeg elsker alle holderne til kort (som jeg altid glemmer), alle rummene.. den er lille nok til at have i tasken, men stor nok til også at have buskort etc. i. Perfekt! :D

Nu skal jeg snart ned i byen og finde præmier til et par konkurrencer, jeg holder til min fest. Tøserne i min klasse har godt af at lege lidt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!