mandag den 1. august 2011

Hello..!

Hej folkens - jeg sidder med morgenmaden og ser Sommersummarum (don't blame the spelling) med min søster. Der er for mit vedkommende 1½ uge tilbage af ferien, og jeg har ca. 1.000.000 ting at lave. Renovere værelse, sortere klædeskab (som BTW er ved at springe ud i hovedet på mig, hver gang jeg åbner det) og læse mine tekster fra forfatterskolen ned.

Lige omkring august har jeg nemlig en af mine første oplæsninger på forfatterskolen - jeg skal undervises af Claus Høxbroe om oplæsning (han er beatpoet, find ham på Guuukel :P) og jeg ville da lige sprede ordet her - bare kig forbi Herlev Bibliotek d. 24. august kl. 17. De andre forfatterspirer og jeg håber selvfølgelig på en kæmpe crowd - haha, men hvis du har tid!

Derudover pønser jeg lidt på noget med noget giveaway - kunne det være noget? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!