torsdag den 18. august 2011

Giveaway reklame ;)

Jeg ville lige fortælle jer lovely læsere om en fabelagtig giveaway hos danskewebchick.blogspot.com. Du kan vinde hele 500 kr. til Coolstuff, der som altid leverer de fedeste gadgets.

Billedet linker til indlægget hvor du kan deltage ;)
Kravet er som skrevet at man skal fortælle om sin yndlingsgadget fra Coolstuff. Jeg måtte lige rode siden igennem, for det er da svært at vælge 1 ting!

Det er selvfølgelig chokoladefontænen fra det populære site der er min yndlings. Mmmmmhh.. flydende chokolade, kom hid! Prøvede det til en fest, og det endte med, da vi løb tør for ting at dyppe i, at man bare holdt en kop ind under. Jeg vil erhverve mig den store hvis jeg vinder.. åhh!

Så skynd dig dog ind og deltag - jeg kan se du hungrer! :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!