søndag den 27. januar 2013

Missing in Action

Okay, så meget vand er løbet under broen siden jeg havde en spa fysikeksamen og gik på sommerferie med god samvittighed. Det er lidt pinligt, men bloggen har altid ligget i mit baghovede - jeg har filmet videoer, lavet outfits, tænkt på indlæg til jer - men hvorfor er det aldrig kommet ud?
   De af jer, der blogger, ved nok hvordan det føles. Det der med at finde tiden til at sætte sig ned, bruge en halv til en hel time på at sende noget ud til læserne. Orker man virkelig? Har man tiden (ja, det har man, men man vælger måske at bruge den på at kede sig eller stene.)?
   Men jeg er tilbage, og jeg ved ikke om jeg nogensinde bliver fuldtidsblogger. Men jeg har tænkt mig, som et forsinket nytårsfortsæt, at smadre JEG-ORKER-IKKE-muren, og komme ud med mine tanker og idéer på bloggen.
En lille update synes jeg næsten I skal have, for jeg ved, at jeg har læsere der ikke kender mig personligt :)
  • Jeg er startet i 9.klasse og er fyldt 15 år.
  • Jeg har været i Frankrig, på Tenerife og i sommerhus med nogle af mine yndlingspiger :)
  • Jeg har meldt mig til at være udvekslingsstudent med EF High School (mere om det, I promise!)
  • Jeg har vundet et legat på 10.000 kr. til mit highschool-år!
  • Jeg har fået job i min lokale Bilka ^.^
  • Jeg har været på gymnasiebesøg, og er ved at vælge studieretning.
  • Jeg har fået en masse nye venner og haft fantastiske oplevelser!
  • Mit elskede kor sluttede, men starter snart igen med en ny leder.
Desuden er jeg igang med at sætte min udvekslingsblog op. Grunden til, at jeg laver en separat blog, er at jeg godt vil skrive om forberedelser og andet, som jeg har haft svært ved at finde ud af i løbet af mine egne forberedelser og sådan :)
Titlen bliver 'Lullehs Nye Verden', og den skal nok blive annonceret herinde på bloggen, når jeg launcher den!


Jeg håber ikke alt for mange af jer har forladt bloggen, og jeg håber, I stadig har lyst til at kigge lidt med herinde.
Kh Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!