onsdag den 30. januar 2013

Descisions, descisions..

Grateful or regretful? Hvor står jeg på denne tid om et par år, er jeg taknemmelig for et rigtigt valg, eller har jeg fortrudt det?
Jeg går i 9. klasse, og i dag har jeg været til den obligatoriske uddannelsessamtale. Egentlig ikke noget helt vildt, da jeg har en klasselærer og en studievejleder der taler meget begge to, så jeg kunne smile og nikke det meste af tiden, haha :D

Men altså mine karakterer er i orden, og jeg ved godt hvilken studieretning jeg vil på (bioteknologi), så jeg havde mest spørgsmål om, hvordan jeg skal ansøge nu hvor jeg skal til USA først ;)

Jeg har også fået skrevet en del frem og tilbage med min værtsmor, min tyske værtssøster og min amerikanske hostsister, og alle virker simpelthen så søde! Så flinke, overskudsagtige, sjove og meget lovable <3

I morgen skal min mussi, Viktoria, og jeg lave lagkage, fordi jeg vandt et legat til high school og hun fik et job i Bilka. Kæft det bliver godt, jeg har fået så meget kage hver eneste dag i den her uge; jumbosnegle, chokoladekage, muffins, småkager, kage til gymnasiebesøg og samtale og nu en kæmpe lagkage, kun til os to :D
   Med den meget stærke viljestyrke jeg har ift. at skære ned på kageforbruget, skal det da nok blive sjovt at flytte til friturestegningens land.
Oh well, more to love..

Cake’s a powerful food. Cake can actually bring people together. You know… “It’s Bill’s birthday” “Yeah I hate that guy.” “There’s cake in the conference room.” “Well I should say hello.” -Jim Gaffigan
 
 
Det var et lille sidespor. Håber jeres onsdag har været til at komme igennem, ellers søg på 'I wanna smile' på Google eller smid en kommentar her på indlægget - så gør du ihvertfald mig glad! :)

1 kommentar:

  1. Nu tror jeg nok lige du skal ligge noget nyt ind søde, mangler at læse alle de sjove/søde historier og vlogs
    Knus Pauline <3

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!