lørdag den 26. november 2011

Teaser

Ja, jeg har været væk.
Nej, jeg har ikke glemt koden.
Nej, jeg er stadig ikke blevet spist af en panda.

Jeg har faktisk ikke forsømt bloggen, men arbejdet hårdt på Lullehs Verdens første julekalender!
Der kommer et indlæg hver morgen klokken 8, med forskellige tips og hygge til juletiden. Jeg håber et par af jer vil læse med ;)

Hver advent vil jeg godt udlodde en præmie.. jeg ved bare ikke lige, hvad det skal være endnu. Jeg har faktisk et ekstra, ægte, full-size juletræ, en forpremierebillet til In Time og en lille hyggedåse. Hvilke præmier kunne I godt tænke jer at vinde?

Forresten, så var jeg på shopping i går. Fik købt en smuk, fin blondetrøje og en super fin, cremefarvet kjole/tunika-ting til juleaften. Imens jeg nørder hår-, makeup- og neglevideoer, har lørdagen sneget sig væk.

Hvad har I lavet?


3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg går også selv med tanker til spændende ting til december! :)

    SvarSlet
  2. Det kunne være så sejt at vinde et rigtigt juletræ..Vil klart læse med :-)
    Jeg var ude hele lørdagen, og fik lavet fine juledekorationer:-) Glæder mig til at se blondnetrøjen

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog en utrolig fin og hyggelig blog, du har dig!

    Kig meget gerne forbi og måske vi kan følges.

    Knus
    //Linestrini.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!