torsdag den 23. juni 2011

Pyyyha :o

Hej liv.. jeg så dig på torvet i går, og besluttede mig for at tage dig med hjem, eftersom du stak af. Mystifistisk ikke? Nå, men nu er der ro i det lille hjem, for jeg klarede (læs: overlevede) både den ene og den anden årsprøve. Og når man nu overlever, gør det vel ikke noget, at man overlever med topkarakter? :)


Jeg trak Columbus i historie - det var fint, og jeg kom rundt om emnet. Og så hang der vist en lille-bitte-bitte faktaplanche på væggen bag censor, men WTH - han troede sikkert, jeg kiggede ham i øjnene :P


I fransk havde jeg haft mulighed for at forberede næsten alt, hvad jeg skulle sige. Og nå ja, de der verber jeg var så nervøs for - man kunne se gennem sedlerne. Guuud, hvor heldigt - jeg trak être! (at være på fransk, læres ofte første dag i faget!)


Så jeg er bare super glad lige nu - de skriftlige prøver fik jeg også 12 i, så jeg var bare så.. blue, da jeg kom hjem i dag. Jeg har ferie - hvor fedt er det lige?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!