tirsdag den 7. september 2010

DET SØDE LIV :j

Halløj og goddag, velkommen, hurra, jubii og hej!

Mindsandten om ikke vi har besøg her i Lullehs verden. Smæk røven i sædet og slap helt af, for nu begynder vi..

Okay, det var en meget dårlig kopi på en tv-serie intro. Men sagen er den, at jeg (på lillebrors opfordring) måtte sætte mig ned og se 'Det søde liv' på DR1, hver tirsdag kl. 20.30 (jep, om 5 minutter)
Det er en sukkerglad konditor, ved navn Mette Blomsterberg, som kokkererer lækkerier på min tv-skærm SÅ livagtigt at jeg bliver magnetisk tiltrukket af kagedåsen i mit køkken.
  Ikke at jeg kører slankekur eller noget, men sikke en hjælp til Dr. Oetker. Fallitkursen kom vist på højkant igen, da 'Det Søde Liv' tonede ind på skærmen.
Ser i programmet? Hvad er jeres holdning til Mettes hæmningsløse brug af luksusvanilje? 

Jamen se på det.. Mums, eller hvad? >>


Alt for jer 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!