søndag den 24. juni 2012

It all comes down to this..

Sidder og forsøger at samle tankerne om morgendagens prøve i fysik/kemi. Jeg kan huske hvordan jeg sidste år var ved at flippe helt på tværs over historie og fransk. Jeg ved ikke helt, hvor min nervøsitet er blevet af i år - måske er det virkelig nervøsitet, jeg føler nu? Tvivl, eventuelt?
Selvom jeg har knoklet, og selvom jeg føler jeg har et overblik over pensum, så har jeg måske ikke været den allerbedste til at få det øvet. Så når jeg står der i morgen, klokken 9, og skal fortælle om et eller andet til lærer og censor, så ved jeg virkelig ikke, om jeg kan få det forklaret.
   Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg ved ikke, om de har forventninger eller indforståede regler. Uvisheden bliver til en knude i maven.

Læsning, noter, dispositioner, forsøgsbeskrivelser. Der er gået 26 dage og 6 timer, siden jeg fik faget at vide. Der er 12 timer og 26 minutter til jeg står derinde.
It all comes down to this.

Undskyld for de mange tal, men jeg har brug for noget konkret midt i denne periode af uvished og.. knuder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du lægger en kommentar! Jeg elsker alle jeres input, læser alt og svarer enten herinde eller på din blog :)
KYS!